.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سریالی جذاب برای نوروز 93

تاکنون حضور بازیگرانی چون بهاره رهنما،‌ بهنوش بختیاری و سوسن پرور در این سریال قطعی شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از شبکه ایران ، علیرضا سبط‌احمدی که تهیه‌کنندگی سریال نوروزی شبکه دو را عهده‌دار است، گفت: اکنون در مرحله‌ی پیش تولید این مجموعه 15 قسمتی برای پخش در نوروز هستیم و این سریال به زودی کلید می‌خورد.

این تهیه‌کننده در این باره توضیح داد: «خوب‌، بد‌، زشت» نام موقت سریال نوروزی شبکه دو سیماست که احتمال دارد تغییر کند در حال حاضر مشغول پیش تولید،‌ انتخاب لوکیشن‌ها و رایزنی برای حضور بازیگران در این سریال هستیم که ظرف هفته‌ی آینده حضور تمام بازیگران در این مجموعه قطعی می‌شود.

وی افزود: «خوب‌، بد،‌ زشت» به کارگردانی منوچهر هادی ساخته خواهد شد. این کار یک سریال اجتماعی و خانوادگی است که با نگاهی طنز به روابط میان انسان‌ها در خانواده و اجتماع نگاه می‌کند در واقع نگاهی شیرین به رویدادهای روزمره انسان‌ها در جامعه دارد.

سبط احمدی در پایان گفت: تصورم این است که سریال «خوب‌، بد‌، زشت» به زودی طی هفته‌های آینده در تهران کلید بخورد‌، امیدوارم شرایط لازم فراهم شود تا کار زودتر کلید بخورد. کل تصویربرداری این سریال در تهران اتفاق خواهد افتاد ضمن اینکه گروه تا روزهای آغازین سال 93 در حال تصویربرداری خواهند بود.

بنا بر این گزارش، سریال «خوب‌، بد‌، زشت» به کارگردانی منوچهر هادی‌، تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی و نویسندگی محسن کیایی و علیرضا کوچکی در 15 قسمت 45 دقیقه‌ای برای نوروز 93 شبکه دو تهیه خواهد شد.

تاکنون حضور بازیگرانی چون بهاره رهنما،‌ بهنوش بختیاری و سوسن پرور در این سریال قطعی شده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.